Strony

Ci fajni :)

piątek, 10 lutego 2012

Zima kochana ♥!

Tak wiem troszke dziwny jest mój opisek :D Ale ja baaardzo lubię zimę . Jest tak biało tak ślicznie ! Mogę robić przeróżne zdjęcia, ubierać się w moją ukochaną kurteczkę , siedzieć wieczorami w ciepłym łóżeczku popijać kakałko i czytać " Nianie w Nowym Jorku".  
 To tak trochę poetycko , więc nie będę już was przynudzać moim głupim pisaniem. Porobiłam dzisiaj zdjęcia na dworze , oczywiście najwięcej jest zdjęć moich kochanych kotków , które teraz siedzą koło mnie i czekają na jedzonko. 
 Więc teraz moje zdjęcia : 




To tyle , napisze jeszcze wieczorem :) 
Buzioleeee :*

7 komentarzy:

  1. ooo jakie śliczne kociaczki ;*** kocham te fotki ♥ poobserwujesz mojego bloga :]?

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia , a szczególne Kotek !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia ; )

    Obserwuję.
    Było by miło gdybyś się zrewanżowała ; >

    * Za każdy komentarz, odwdzięczam się.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nienawidzę zimyy!
    Ale zdjęcia fajne ;>
    Zapraszam do siebie! ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię krajobrazy zimowe, ale mrozów nienawidzę ;p

    OdpowiedzUsuń